10 martie 2010

Hai sa incepem cu dreptul

"Oare cum" , "Oare cand" , "Oare de ce" , "Oare merita" .... ?


Oare cum sa incep ?
Sa incepem cu absolut nimic,pentru ca fix asta imi trece prin minte,dar este un nimic complex si cu atatea sfori atasate de el incat din nimicul acela mic devine un nimic mare foarte stresant care logic ca nu stiu ce inseamna dar totusi trebuie sa il impartasesc cu voi. Bun! Nimicul fiind impartasit,acum sa trecem la lucruri mai interesante si anume "de ce Useless... " ptr k stiu ca va roade intrebarea asta...si sincer...nici eu nu stiu...probabil pentru ca asa ma simt acum...useless. Un nimeni.O persoana simpla,fara nimic special,un nimeni banal,dar un nimeni cu un rost in viata.
Sunt un nimeni intr-o cautare infinita de fericire,liniste,pace,si lol armonie...un nimeni cu multe semne de intrebare in cap,intr-o continua lupta cu tot ceea ce il inconjoara.


Oare cand se va termina cautarea,oare cand va fii pe sfarsite durerea,oare cand va disparea speranta,oare cand se va purifica haos`ul,oare cand voi inceta sa alerg in acest infinit....oare cate bataturi voi mai aduna pe talpile deja arse de sufletele in flacari pe care le-am lasat in urma calcand fara pic de mila pe fiecare in parte fara pic de remuscari.....cand ma voi trezii la realitate si voi reusi sa vad cu alti ochi lumea din jurul meu? Cand voi inceta sa mai fiu copil...

Oare de ce scriu randurile acestea in vag ? Oare le scriu in vag ? Oare de ce ma deschid ca o carte pentru toti ? Oare de unde atata sinceritate,putere,durere,oare de unde atatea sentimente,atatea...randuri? Oare de ce toate astea ?
Pentru ca asa am simtit...

Oare merita ?? Nu !! Doar in unele cazuri,dar ramane de vazut in viitorul apropiat daca imi vor fii toate rasplatite si imi voi regasi din nou surasul pierdut in trecutul amar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu