10 martie 2010

Citez...:

Daca nu am avea ganduri ascunse,poate nu am mai avea prieteni. Daca nu am ascunde anumite sentimente,am putea pierde unele persoane de langa noi. Daca am fi prea egoisti,am fi prea judecati,chiar daca tot ce am vrea ar fi sa ne fie si noua bine. Dar binele tau nu ti-l faci din raul altuia. Tocmai de asta trebuie sa taci si sa treci peste unele lucruri care nu iti sunt deloc simple. Aici e un fel de joc de noroc. Ori spui totul si risti sa pierzi,ori ascunzi unele lucruri si te multumesti cu compania persoanei respective.
In viata nu poti avea chiar totul,iar persoanele care nu stiu sa piarda,sau care nu stiu sa se multumeasca cu acel putin care li se ofera,sunt inconstiente,si chiar fac exces de egoism.
Unele situatii trebuiesc bine gandite,chiar daca totul pare foarte simplu. Pentru ca o vorba poate rani mult si poate strica multe relatii. Si daca pana acum nu ai inteles nimic din ce vreau eu sa spun,iti explic cu alte cuvinte.
Da,trebuie sa fii egoist,dar nu mereu. Da,trebuie sa stii sa pierzi,dar nu inseamna ca trebuie sa renunti sa mai lupti. Da,trebuie sa stii cand sa taci,dar asta nu inseamna ca atunci cand ai ceva de spus,nu vorbesti. Da,stiu ca nu ai inteles nimic,dar asta nu inseamna ca eu mi-am pierdut timpul degeaba...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu