14 iulie 2011

So....


Yea...nu am mai postat de ceva timp pe aici...nu prea am mai avut motive/timp/tragere de inima/whatever u want...Si asta pentru ca in ultima vreme am fost ocupat cu tine. Mi-ai furat timpul,mi-ai furat vorbele,mi-ai furat trairile,ai acaparat totul. Si iti multumesc pentru asta. Am tot incercat sa deschid fereastra blogului,sa incep sa scriu,sa imi insir gandurile pe aici,cum faceam odata...dar am ajuns la concluzia ca numai am ce sa insir. Pentru ca tot ce trebuia spus,impartasit,afirmat,etc...le-am facut cu tine. Numai am nevoie de nimeni si nimic daca te am pe tine langa mine. Ma completezi atat de bine,stii ce,stii cum,stii unde,stii de ce,si cel mai important stii CAND.Atunci cand este cel mai mult nevoie.Dupa cum spuneam mai sus...toate trairile le-am impartasit cu tine. Tot ce am vrut sa fac odata si nu am putut,acum pot. Pentru ca unde`s doi intotdeauna puterea creste. Si la mine puterea de convingere era la pamant.Si da...stiu ca ne mai certam,stiu ca mai apar unele set-back`s dar hei...fara ele...unde am ajunge ? Probabil cea mai importanta chestie care am vazut`o pana acum....a fost lipsa totala a monopolului....a monotoniei. Lucru care multi se feresc de el. Si sincer ii inteleg perect.Pentru ca am trecut la randul meu prin asa ceva,si totul duce la un sfarsit care nimeni nu si-l doreste.

Cat despre mine...in ultimul timp mi`am luat multe cazaturi pe diferite planuri...fie ele financiare,fie sentimentale (bineinteles fara sa te priveasca pe tine,pentru ca tu ai fost persoana care m`a ajutat sa trec peste,si care a stiut cum sa`mi puna capul mai mereu la locul lui pe umerii mari si grei...),si am decis sa las totul in urma si sa o iau de la inceput. Sa`i spunem un "fresh-start".Momentan mi-am permis o buna vacanta,o mica evadare din asa-numita "jungla urbana" pe care toti o uram...sperand ca lucrurile se vor mai domoli si ca voi reusii sa trec peste micile obstacole si daca nu...hey intodeauna exista uitarea.Si oricum la mine e un complet dute-vino mai mereu...si mottoul general e gen Wat Da Fuck...it`ll pass...get over it ... I only have one life... deci....So what ? O sa fie bine stiu asta , mama m`a amentintat cat de grea e viata,zile bune si rele s-au scurs insa intodeauna am tinut capul sus ye !! Cum zicea Don Baxter :)

Myea...it`s aaaaaallll good...for now. And i hope it`s gonna be the same when i come back...
Stiu ca o sa ma astepte o mare jungla de beton,plina de hiene deghizate in sfinti,dar mai stiu ca pot trece peste toate,si stiu ca pot lupta cu orice imi va iesii in cale,pentru ca acolo ma vei astepta tu...

Te iubesc,Tipa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu